16 Mayıs 2010 Pazar

NDK RÖPORTAJLARI

Not Düştüm Karanlığa (NDK)nın değerli üyesi "Karanlık Güneş" çeşitli blog yazarlarıyla yaptığı mini röportajları bir sanal dergi haline getirdi. Bu güzel ve önemli çalışma içerisinde bana da yer veren Karanlık Güneş'e teşekkürü bir borç biliyorum. Blog yazarlarıyla ilgili ilginç bilgileri öğrenmek isteyen arkadaşlar aşağıdaki sanal derginin sayfalarını karıştırabilirler. Direkt "Edebiyat Meclisi" yazarı eeyore ile röportajı okumak isteyenlerse burayı tıklasınlar.

4 yorum:

  1. Murat, blogunda bloguma yer verdiğin için çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsın!

    YanıtlaSil
  2. estağfurullah karanlık güneş. güzel çalışmaların için ben teşekkür ederim. kolay gelsin!

    YanıtlaSil
  3. Keşke bizimle de röportaj yapsa arkadaş :)

    YanıtlaSil
  4. mert ben yapayım senle röportaj:D bu arada bi ara görüşelim kardeşim! özledim valla

    YanıtlaSil