24 Ekim 2009 Cumartesi

GÜLECEĞİNİZİ GARANTİ EDİYORUM: BİR DAHA ÇAL SAM


Bu gece harika bir oyun daha izledim İzmir Karşıyaka Ragıp Haykır Sahnesi'nde. Geçenlerde size Rezervuar Kanişlerini tanıtmıştım. Bir Daha Çal Sam adlı oyunda inanın Rezervuar Kanişleri'nden 3 4 kat daha fazla güldüm.

Oyunun başrolünde Ozan Yıldırım var. Müthiş bir performans sergiledi. Oradan oraya koştu durdu. Böyle bir enerji, böyle bir hafıza ve böyle rolüne uyum her oyuncunun arzusudur. Ozan Yıldırım kendine eşlik eden 5 arkadaşından çok daha fazla konuştu. Oyunu sürükleyen adamdı.

Oyun meşhur Casablanca filminin belli bölümlerini tiye alıyor. Filmin başrolündeki Huphrey Bogart'ın canlandırdığı karakter Bir Daha Çal Sam oyunun başrolündeki Alan'ın hocası konumunda. Tabii Alan'ın şizofrenik halleri bu durumu açıklıyor. Karısı tarafından terk edilen Sam yeni bir kadını elde etme düşüncesiyle oradan oraya koşturuyor. Öyle ki oyun ilerledikçe Alan'ın azgın tavırları seyirciyi gülmekten kırıp geçiriyor.

Seyirciyi oyunun içine alan piyeslere bayılıyorum. Bu oyunda da buna tanık oluyoruz. Ozan Yıldırım öyle güzel katıyor ki seyirciyi oyuna izleyen olarak Yıldırım'ın taktığı seyirci olmak istemiyorsunuz. Oyunun sonuna kadar Ozan Yıldırım'ın kurbanlarından olmadım ancak son sahnede Mr. Bogart'ın dilinden nasiplendim:D Bu da farklı bir deneyimdi benim için.

Oyun ile ilgili fazla tiyo vermeyeceğim. İzmirli arkadaşlarımın kesinlikle görmesi gereken bir oyun "Bir Daha Çal Sam".

Güleceğinizi garanti ediyorum!!!(SON OYUN 31 EKİMDE)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder